1. Üldsätted
1.1. Müügitingimused kehtivad L-Kõrtsi talu OÜ e-poest (edaspidi E-pood) kaupade ostmisel.
1.2. Müüja on L-Kõrtsi talu OÜ, registrikood 12792348, aadress Kõrtsi Lapetukme küla Elva vald Tartumaa, e-post kortsitalumaitsed@gmail.com, tel +372 555 67 238.
1.3. Tingimused on koostatud vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele.
2. Tellimine ja hinnad
2.1. Kõik hinnad E-poes on toodud eurodes ja sisaldavad kehtivat käibemaksu (kui see on kohaldatav).
2.2. Kaupade saadavus ja hinnad võivad muutuda ette teatamata. Kui tellimust ei ole võimalik täita, teavitatakse klienti esimesel võimalusel ning makstud raha tagastatakse.
2.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb valida sobivad tooted, lisada need ostukorvi ja tasuda tellimuse eest.
3. Tasumine
3.1. E-poes saab tasuda pangalingi, kaardimakse, pangaülekande kaudu.
3.2. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast arve täielikku tasumist.
4. Kohaletoimetamine
4.1. Kaupu saadetakse Eesti piires ning kokkuleppel ka teistesse riikidesse.
4.2. Tarneaeg on üldjuhul 3–7 tööpäeva alates makse laekumisest.
4.3. Erakorralistel juhtudel on õigus tarnida kaup kuni 14 kalendripäeva jooksul.
5. Taganemisõigus
5.1. Tarbijal on õigus põhjust avaldamata taganeda ostulepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.2. Tagastatav toode peab olema avamata, originaalpakendis ja samas seisukorras nagu kättesaamisel.
5.3. Taganemisõiguse kasutamisel tagastab müüja kliendile kauba hinna ja esialgse kohaletoimetamise kulud ulatuses, mis vastavad odavaimale pakutud tarneviisile.
5.4. Tagastamise transpordikulu (kauba kliendilt müüjale tagasi saatmine) jääb kliendi kanda, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on vale või defektne toode.
5.5. Raha tagastatakse 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
6. Erandid taganemisõigusest
6.1. Kuna E-poes müüdavad tooted (siirupid, moosid, kastmed ja sinepid) on toidukaubad klaaspurkides, siis pärast purgi avamist ei ole hügieeni- ja toiduohutuse kaalutlustel võimalik toodet tagastada.
6.2. Kui kaup on avatud või rikutud viisil, mis ei võimalda seda uuesti müüa, kaotab klient taganemisõiguse.
6.3. Tagastada saab ainult avamata ja rikkumata pakendis tooteid.
7. Pretensioonide esitamine
7.1. Müüja vastutab tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kauba märgitud säilimistähtaja jooksul. Pretensioone ei saa esitada pärast toote säilimistähtaja möödumist.
7.2. Pretensiooni esitamiseks tuleb saata vastavasisuline teade e-posti aadressil kortsitalumaitsed@gmail.com, märkides tellimuse numbri, toote nimetuse ning probleemi kirjelduse.
7.3. Tarbija peab kauba mittevastavusest teatama mõistliku aja jooksul alates vea avastamisest, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul selle ilmnemisest.
7.4. Kui kaup osutub defektseks või ei vasta kirjeldusele, on tarbijal õigus nõuda kauba asendamist või raha tagastamist.
8. Vastutus
8.1. Müüja ei vastuta:
-
kahjude eest, mis tulenevad kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest,
-
kahjude eest, mis tekivad juhul, kui tarbija ei järgi pakendil toodud säilitamisjuhiseid,
-
toote loomuliku omaduse või eripära eest (näiteks käsitööna valmistatud toodete väiksed maitse- või värvierinevused partiide vahel).
8.2. Klient vastutab tellimisel esitatud andmete õigsuse eest.
9. Isikuandmete töötlemine
9.1. Kõiki E-poes edastatud isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning kasutatakse tellimuse täitmiseks ja kliendisuhtluseks.
9.2. Isikuandmete töötlemisel järgitakse isikuandmete kaitse üldmäärust (GDPR) ja Eesti Vabariigi seadusi.
10. Vaidluste lahendamine
10.1. Kõik vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
10.2. Tarbijal on õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) või Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.